Online

Jsou slevy na About you skutečně výhodné?

Mnohé obchody se snaží nalákat zákazníky tím, že na své zboží nabízí slevu. Asi nejvýraznější je tento trend u obchodů s oděvy. Zde jsou tyto prakticky permanentní a často jsou skutečně velké. Výjimkou zde pak nejsou ani internetové e-shopy, včetně toho v současné době nejznámějšího, About You.

Samozřejmě získat slevy na About You a podobných stránkách je mnohdy poněkud obtížnější, než jednoduše navštívit jejich web a podívat se do sekce „zlevněno“. I zde totiž platí, že obchod chce především vydělat, a proto dává slevy především přes sponzory. Zkrátka budete sledovat některého z influencerů, který tento obchod podporuje, a počkáte, až ve sponzorovaném příspěvku zveřejní slevový kód. Ten pak následně použijete.

různé modely oblečení

Zde bychom se však měli zabývat otázkou, zda jsou takovéto slevy vůbec pro zákazníka výhodné. Jistě, k nákupu rozhodně motivují, avšak skutečně tím ušetříme tolik, jak by se mohlo zdát? Ukazuje se, že nikoliv.

V první řadě zde máme fakt, že musíme čekat, až některý ze sponzorů vyhlásí slevový kód. Ten navíc bývá časově omezený, takže je potřeba jej použít relativně brzy. To znamená, že musíme ony influencery sledovat prakticky neustále, abychom o slevu nepřišli. To samozřejmě znamená jak ztrátu času, tak i peněz ve formě energií – mobilní telefon ani počítač neběží na vzduch.

sleva není vždy zadarmo

Díky časovému omezení pak nemůžeme čekat, než budou mít kousek, který se nám skutečně bude líbit. Často si tak koupíme něco, co bychom si jinak nevzali. Tím pádem vlastně utratíme více, než kdyby daný produkt zlevněný nebyl. To vše je dobré si uvědomit, než začneme po slevových kódech pátrat a používat je. Vhodné je se před koupí zamyslet, zda bychom si onu věc koupili i v případě, že by nebyla zlevněná, a zda ji skutečně potřebujeme. Samozřejmě, i slevy lze využít chytře tak, abychom skutečně ušetřili. Problém je, že obchody se nám to snaží co nejvíce ztěžovat. Potřebují totiž, abychom u nich naopak utratili co nejvíc.